You light up the sky

Hej på er bröder och systrar.

Jag har haft blogg-paus på grund av att jag behövt ha så lite som möjligt att göra en tid.
Bröstkorgen har inte blivit bättre, tvärtom. 
Som tur är så är jag i alla fall på bra humör och jobbar på positivt tänkande.

Inför skolstarten har jag lyckats med nästan allt jag velat lyckats med.
Skolarbete, dvs. psykologi och kulturhistoria, är färdigt.
Jag sköter min bibelläsnings-plan.
Jag hag stickat massor och nyss påbörjat ett nytt projekt.
Jag har simmat klart mitt 5 km-märke och satsar på att fixa 10 km nu under våren.
Det ända jag egentligen inte lyckats med är mitt gitarr-spel och mitt pussel. 
Jorden ska nog inte gå under för det.

På tal om det, så är det 2012, hur knäppt känns inte det?!
Året då världen ska gå under. 
Det är nog inte försent att ändra på det skulle jag tro. 

Inledde året gråtandes, det var en upplevelse.
Förutom själva 12-slaget hade jag faktiskt ett väldigt bra nyår.
Var på läger i Halmstad med världens finaste människor. Mycket kärlek.
Det är så fint hur alla bryr sig där, hur man betyder något. Hur man blir förstådd.
Det allra bästa är att Jesus är så sjukt närvarande. Jag blir så lycklig. 

" When I look around
I see blue skies
I see butteflies
For us
Listen to the sound
And lose it
In sweet music
And dance with me "

- Macy Gray

Beauty in the world // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0