Gud som haver barnen kär

Se till mig som liten är,
Vart jag mig i världen vänder,
Står min lycka i Guds händer,
Lyckan kommer lyckan går,
Du förbliver Fader vår.
-- Amen --

Kära vänner, så fint.

Har sedan sist varit med om en hel del. Nöjer mig med att börja från och med den förste februari. Då åkte jag på ett fantastiskt läger till Transtrand tillsammans med en mängd vackra människor! Blir glad och positiv vid bara tanken och är så otroligt tacksam så folk förstår inte...

Under lägret har jag hunnit med att åka skidor för första gången för sässongen. Gick massor av bra när jag väl var i backen, fram tills dess gick lite segare då jag vart förkyld och fick stanna på fjällgården första dagen. Tur att jag hade ett smärre ton grejer med mig att göra, som vanligt! 

Känslan av att åka skidor igen var helt underbar, som jag har längtat! Är en väldans tur att jag snart ska iväg igen med familjen, även om det kan tänkas bli ett mindre utbud backar den här gången. Blir att bege oss till Långfjället och Branäs! Trivs med tanken på att jag troligtvis kommer kunna utveckla min snowboard-åkning :)


Jag känner personligen att sömn snart vore en bra grej, ska fortsätta berätta mer nästa gång jag tar mig tid att skriva!

Breath deep, seek peace and fly high.

// Elin



RSS 2.0