Grönt och svart


Var hälsad.

Ni finner här en Elin, sannerligen en Elin i sina bästa dar. Hon här nämligen påsklov.
Tänk om hela livet vore påsklov, det hade vart nått!
Vad mycket tid man hade haft då.

Idag har jag haft mycket tid. Bara gjort sånt jag kännt för.
Läst i min bibel (börjar närma mig färdig, men inte riktigt än)
Lydigt läst min franska bok. (Nej jag särskrev inte. Det är en bok på franska.)
Spelat stört mycket musik.
Kärlek.

Avslutade dagen med att gå på Gais-match. Bättre avslut på en dag finnes knappt. De kunder ju ha vunnit förstås... nu blev det sådär jobbigt och trist nog inga mål alls för någon. Men stämningen var underbar :)

För ovanlighetens skull så har jag inte mycket mer att skriva.
Har ingen "att göra"-lista. 
Vänta va?! 
Vad har hänt? Jag ställer mig själv samma fråga.
Något har gått snett.
Varför känns det då så bra?

Fast jo just det. Hade visst något att säga i alla fall.

Bara så att alla är medvetna om det, så är världen upp och ner. 


L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. // Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0