Hej

Livet har ett konstigt och ganska fult sätt att slå tillbaka på ibland. 

Idag har jag i alla fall haft en bra dag! 
Klättrade i gårda i förmiddags. Det var väldigt roligt och det gick mycket bättre än jag trodde att det skulle gå!
Kände mig otroligt smidig. Och jag hade ont i armarna. Men det var azumroligt. 

Sedan vandrade jag omkring i Göteborg/Nordstan med mina kära vänner. Carro, Madde, Daniel, Erik, Cecilia och Viktor blev inblandade. En ganska bra omkringvandring och jag fick tag på ett par skor från Monki. Äntligen skor som jag kan använda till ALLT! Eller okej... Jag kan dansa i dom. Jag kan spela orgel i dom. Jag kan gå till kyrkan i dom. De är inte färgglada, utan helt svarta. Och söta. Me like.
Jag lyckades också efter många om och men köpa en klänning! En gul. Den tänkte jag ha på 60-talskonserten. Jag tycker om den också. :)

Nu ser jag på Mythbusters, äter godis, pluggar, bloggar och facebookar. Varför känns jag så typiskt student? Är inte säker på att jag tycker om det. Fast vad är det jag säger. Jag älskar att vara ung! Typ.

"Stupid CupID stop pickin' on me"

// Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0