Resartagen

Nu så, mina kära medmänniskor!

Nu är allt plugg förberett, väskorna står (än sålänge o)packade och jag ska snart sova för att redan klockan 6 i morgon bitti stiga upp ur min kära säng för att klockan 7 hoppa på bussen mot Stockholm! Låter inte dumt.
I Stockholm ska jag få äran att sjunga i Slottskyrkan tillsammans med ungdomskören och kyrkokören. Det ska bli så fantastiskt roligt att jag blir alldeles tossig vid tanken! :)

Hemkomna är vi klockan 22.00 på Söndag. Då ska jag egentligen bums i säng (förmodligen lär jag slänga runt lite grejer överallt innan jag somnar) innan jag vaknar 03.00 för att åka mot flygplatsen och sedan - mot Spanien! Hurra, vad den tanken är underbar! Jag vet inte vad ni säger, men jag känner långt in i hjärtat att jag förtjänar semester! Förhoppningsvis inkluderar semestern sol, tandemcyklar och golf men vi får väl se hur det blir. 

Inlägg om allt detta kommer alltså på måndag om ungefär en vecka, håll till godo!

// Er förevigt förväntansfulla Elin



Kommentarer
Postat av: Anna

Vet du hur tomt livet känns när du chillar på livet i Espanjål? :( Come home safe snutt. <3

2011-09-30 @ 09:59:22
URL: http://tflon.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0