Matte - är det inte så här det egentligen ska se ut?

Detta inlägget blir en aning mindre depp, har hittat mitt "inner peace" igen, i alla fall tillfälligt!
Den här gången var det Yiruma som muntrade upp mig.
Yiruma ger mig en sådan makalös framtidstro, när jag blir stor vill jag bli som honom. 
Uttrycka känslor i musiken. Uttrycka Gud i musiken. Det är bara underbart.

Hur som helst tänkte jag skriva lite mer.. eh.. classic?
För just ju pluggar jag matte! Konstanttermer och koeffecienter står på programmet. Går sådär.
Sedan behöver jag plugga in 50 glosor, skriva om antikens litteratur och i alla fall börja läsa Da Vinci-koden på engelska. Visst lever jag ett otroligt intressant liv :)

Fast det gör jag faktiskt! Var i Solberga förut. Egentligen skulle jag vara där en timme eller så för att introducera årets konfirmander. Slutade med att jag övade med kyrkokören fram till klockan halv tio (därav nattens pågående råplugg). Men det var lätt värt det. Ser mycket fram emot stockholmsresan! 

Nu borde jag återgå till mitt plugg. Avslutar med en Yiruma-låt som jag gehörade fram imorse när jag väntade på far min, hög mysfaktor! : http://www.youtube.com/watch?v=P3CPqWXYXjE

Många kramar // Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0