Locus Iste

.. a Deo factus est.

Det betyder ungefär "Den här platsen gjordes av Gud" och så är det sannerligen!
Jag har inte pratat så mycket med honom nu för tiden. Han finns förstås alltid där och jag tror att han får många tankar, men jag har så mycket att göra hela tiden så jag hinner inte med mitt liv. Med mig själv.
Självfallet ska resan till Spanien bli avkopplande. Men också en stressig människas mardröm. Hur ska jag bli färdig med allt i tid? Plugg, plugg och mer plugg. Packa hur mycket som helst. Hinna med kraven från de runt omkring. Framför allt hinna med kraven från mig själv. Det är bara sinnes mycket som rör sig i min hjärna för tillfället. Tror att jag behöver sova och gå upp tidigt imorgon för att få lite ordning på torpet. Verkligen.

Jag vill så gärna hinna med att skriva något intressant här men det känns inte som om jag lyckas speciellt bra...
Tror att jag bara för att ska prata lite kort om en slumpartikel från wikipedia.
(Det går ut på att jag trycker på knappen "slumpartikel" på wikipedia... och pratar om ämnet som kommer upp..) 

Levon Hajrapetian blev det.
Han är en amerikansk fotbollsspelare född 1989.
Fördomar om honom:
Säkert biff och inte speciellt smart. 
Skulle kunna vara smart, men bara så där lite fjantigt smart, för att imponera på de små, söta tjejerna i på tok för kort kjol. 
Han är säkert urgullig.

Sådär, det var dagens inlägg!
Summering: Kolla inte så mycket på amerikanska romantiska komedier, man blir bara deprimerad och får fördomar om stackars amerikanska fotbollsspelare utan möjlighet att försvara sig. God Bless u, Levon Hajrapetian, I'm begging you pardon.

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0