Klor..ofyll?

Har haft världens underbaraste dag. Matte B som faktiskt funkar! Inställd idrott och kulturhistoria som slutar tidigare.
Sedan iväg för att simma med världens bästa Madde! 1000 meter blev det och nu luktar jag klor och känner mig otroligt fräsch och vältränad... hehe. 
Väl hemkommen från skolan är det första jag gör att (äta!) spela piano! Tänk om jag ändå orkade öva lika mycket gitarr... vilket fabulöst betyg jag skulle ha fått då :)
Nåväl, nåväl, man kan inte få allt! Men vilken sekund som helst kommer en glad Kersti i mjukisbyxor komma skuttande till min enkla boning! Det är typ lika bra ^^ Vi ska.. hänga, så som coola människor gör. 
Ännu lite senare blir det fredagsmys på fredagsgruppen denna fredagskväll... Får vara värt att missa EM-kvalet på tv4, detta är liksom ännu lite bättre. 

Nu bär det av!! 

// Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer ocksååååå.......

2011-09-02 @ 17:01:05
URL: http://tflon.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0