Ett cellispellt fälltille!

Här skulle det kunna stå massa konstigt och.. konstigt, men inte idag/inatt/nu - för det den 16 September!

Världens bästa Kersti fyller år precis... nu! Typ.
Så jag har skrivit litegrann, bara för att jag tycker att det är roligt. Det blidde roligare med rim. :)

Du är azum, jag gillar dig.
Du kommer alltid att ha en plats hos mig.
Om du någon gång vilse går, du alltid till mig komma får.
Nu fyller du arton, välkommen till livet?
Jag är inte ens sjutton, räknas det som efterblivet?
Nej verkligen inte, så jag säger!
Jag minns när vi var två unga tjejer!
Då levde vi livet i koja och slott
Jag drog minsann en lycklig lott
Den dagen du blev min bästa vän
Ända in i himmelen! 

Kram på dig, människa!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0