Dålig planering åt fel håll

Min okända söndag är nu bekräftad. 
Efter 4,5 timmar i Solberga centrum går Elin hem och... kör halm! Bonde for the win.
Det är typ det jag har gjort idag. Och gör fortfarande egentligen men.. a.. precis. 
Egentligen skulle jag ta paus för att se på mythbusters och äta (nej, jag är INTE besatt av dom.. egentligen) meen de hade tydligen bytt tid så nu sitter jag och är sur för att de sabbade min planering. 

Imorgon ska jag till skolan igen. Hurra.. Har mina första instrument-lektioner för terminen och är ypperligt osäker på hur det kommer gå. Jag har inte övat. Vet inte ens i vilken tonart jag ska sjunga min låt. Det kommer bli en lång kväll denna kväll.

Påtal om det borde jag nog göra något annat istället för att sitta här.
Borde också försöka lägga ut lite bilder här, men behöver en vettig koppling till det först. 

Nu ska jag äta och spela piano och utnyttja min ovärda paus som inte stämmer. 

Go'kväll go'vänner! // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0