Untitled

DÄR hade vi lite struktur på livet igen!
4/6 prov avklarade - Kulturhistoria, Svenska, Matte och Psykologi.
Psykologiprovet har varit vida beryktat i skolan den senaste veckan så att jag var inte förvånad när jag fick det. Anledningen till ryktesspridningen? Det handlade enbart och smurfar. Very interesting. :)
De två jag har nästa vecka är Franska och Engelska. Lär hålla mig sysselsatt så det behöver jag inte oroa mig över ^^

Förövrigt har jag idag äntligen en åsikt om någonting vettigt!
Det borde vara förbjudet att visa godisreklam på vardagar. Verkligen ingen bra idé.
Är det en hemlig konspiration för att få folk att bli så tjocka som möjligt? 
Just det, regeringen. Det tänkte ni inte på. Men ni har väl fullt upp med att diskutera nobelpris och kyrkor.

På tal om kyrkor, ta er en titt på detta och börja hata folk:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13715961.ab

Jag orkar inte ens kommentera det. Enbart sorgligt. Nattklubb..? Hemska tanke!

Nu ska jag skriva klart packlista, duscha och sova. Imorgon bär det av till Norge och min käre mormor! :)

Say a promise that you'll never leave me homeless

//Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

If home is where the heart is, so if you're homeless, where do you go to find the heart?

2011-10-11 @ 22:49:04
URL: http://tflon.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0