Där är ekot

Klockan är sju. (Här är ekot) Det enda man ser av solen är en smal strimma långt borta bland molnen. Det verkar som om det är höst.
Framför mig, bakom mig, över mig, under mig, runt omkring... saker att göra, mestadels skolarbete. Japp, det är utan tvekan höst. 
Men jag trivs egentligen ganska bra! Allt är så väldigt mysigt på något vis :) 
Känslan att få krypa ihop vid sitt skrivbord med musik, en skrivbordslampa och högar av rutiner. Det är egentligen en upplevelse. En väldigt underskattad sådan, förvisso. Men jag gillar det. I alla fall litegrann. 

Snart ska Elin iväg och bugga! Har missat två gånger nu så det ska bli spännande att se hur långt efter jag ligger och vad som ändå sitter hyfsat..! Ändå väldigt roligt :)

Innan jag beger mig iväg ska jag länka en bra låt:
http://www.youtube.com/watch?v=cpvdfiQBHvQ&feature=related

Och sedan ska ni få hela min lista med kurser, bara för att det är så roligt.

Svenska B
Matte B
Engelska B
Psykologi A
Franska 3
Kulturhistoria 
Sång A
Gitarr A
Ensemble A
Idrott A
Gehörs och musiklära A
Körsång B

Börjar sannerligen kännas i min arma hjärna att jag läser 12 kurser.
När terminen är slut ska ni självfallet få de nya kurserna, don't worry! :)

Nu börjar jag nästan få bråttom igen, måste ha mat! 

Runnin' in circles, getting nowhere? //Elin

P.S. NEJ klockan är inte sju längre. och JA jag glömde publicera mitt inlägg. Sluta titta anklagande på mig. D.S.

Tillägg: Buggen var rolig, gick bra och jag är glad. Over.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0