Stå upp om du kan

Tjoflöjt Spårvagn!

Nu vart det längesedan jag uppdaterade här.
Har liksom varken haft tid, ork eller lust. Men jag ska försöka skärpa mig.

Idag har jag varit i Göteborg med mina kära vänner Malin, Cissi, Viktor, Daniel, Madde och Erik! Vi har spelat Laserdome (vilket gick galet mycket bättre än det brukar göra och var svinkul) och gått runt och småhandlat! Jag lyckades införskaffa en klänning och ett par långa shorts för totalt 150 kr och är nöjd. Tänkte att ni skulle få se bilder på dessa så fort jag lyckats skaffa några bra! 
Jag har också lyckats göra min önskelista minst 3 gånger så lång som den borde vara.

Här är den föresten, för den intresserade:

Spotify Premium ett år eller så...
En bokbeställning från Adlibris
Mickar, mickstativ, övrigt bös
Ukulele
Genomskilnligt nagellack för att få mina naglar att överleva mitt gitarr-spelande.
Pussel - Mona Lisa
Gryffindor/Ravenclaw-halsduk

Angående halsduken har jag ännu inte lyckats bestämma mig. Funderar fortfarande på vart jag hade passat bäst. Önskar att jag hade en sorterings-hatt....
Önskelista:
Spotify Premium - ett år.
En bokbeställning från Adlibris
Mickar, mickstativ, övrigt bös
Ukulele!
Genomskilnligt nagellack
Pussel Mona Lisa
Gryffindor/Ravenclaw-halsduk

Och Jo, jag fyller faktiskt år snart. Den 15 November. Bara att komma ihåg. 
:)


1gånger2gånger3gånger4 // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0