Now like Then

Har inte skrivit något ordentligt inlägg på väldigt länge och jag får väl vara ärlig och säga att jag skäms en aning. Inte för att det e så många som bryr sig, men det gör jag!

För tillfället håller jag på med ett psykologi-arbete som går ut på att jag ska analysera (förstås..) om hur jag blivit den jag är idag och sedan utgå ifrån teorier som ska visa på vem jag kommer bli i framtiden. Tack gode Gud för att det finns mammor här i världen. Utan min egen mamma hade det verkligen inte gått, men nu börjar det äntligen komma någon vart! 

Förövrigt har denna veckan inehållit mycket musik! I torsdags hade vi lunchkonsert med Brittiskt 60-talstema, vilket gick över förväntan, och igår hade jag och Anna spelning i Sävedalen. Ansgarskyrkan hade musik-café och vi lyckades bli inbjudna till att spela några låtar där. Vi trodde att det var massor av folk som skulle spela, men det visade sig inte stämma speciellt bra. Det var jag och Anna och ett band som heter Alibi Tom. Som turnerar i Tyskland typ. Detta var en av orsakerna till att veckan bestod av så mycket musik. Vi var ju tvugna att försöka att i alla fall låta hyfsat bra. Jag tror att vi lyckades. Det var i alla fall roligt!

Nu ska jag snart återgå till min lördags-kväll. Jag ska bland annat äta kina-mat, läsa bibel och fixa med ett bildspel i InDesign som vi ska ha till Öppet hus! Blir nog bra tillslut :)

Just like the Icon // Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0