I'm an Alien

Woho!

Psykologi-arbetet är snart klart och sedan ska jag bara lära mig drygt 4 sidor om historisk kultur!
Borde egentligen vara glad. Det är jag inte.
Varför är det ALLTID så att det är en enda, ynklig människa som ska få förstöra allt?
Och varför ska jag ALLTID må dåligt pågrund av denna människa?
Det är sannerligen inte rättvist.

Idag är jag hemma, på grund av illamående och ont överallt. På grund av "stress". Jo visst, säkert.
Jag tänker inte tro på det ett endaste dugg. Jag vet att jag kan må bra med den livssituation jag har nu.
Men jag kan inte må bra med idioti överallt. Det funkar inte.

Jag saknar att vara liten utan bekymmer och krämpor...

Jag har i alla fall lyckats svälja en tablett idag, vilket jag bara klarat ungefär två gånger tidigare i mitt liv, så jag tänker vara stolt. Jag har också tagit en promenad i höstmysvädret. Faktiskt ganska avkopplande.

Nu ska jag lyssna på bra musik, få färdigt allt som ska vara färdigt och fortsätta njuta av livet.


// Misery business och en Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0