Bring it on

Today is your day so come on and Bring it on!
Har idag haft en väldigt bra dag. Med Kersti, Rebecka, Olle och en hel hög med herpetologer..! 
Drömmen om att ha en orm som sällskap hemma lever vidare, men min käre far delar inte detta :(

Reptilmässan


Så fruktansvärt fin att det nästan gör ont i mig att jag inte fick ta med honom hem...

(da-da-da-DAM! Första bilden. Ska fira jubileum med tårta imorgon.)

Efter reptilmässan blev det i alla fall en snurr-tur i Kungälv med ovanstående och sedan ovanligt god pizza!
Kersti, Rebecka och Elin skulle också hem till oss men det blev oss till hem istället. Film och popcorn for the win :)

Pågrund av detta blir det inget långt inlägg, återkommer så fort jag har något att skriva och tid att skriva det!

A man's got to do what a man's got to do och godnatt

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0