I Turn To You

Idag är en bra dag!

Har äntligen köpt in ljudutrustning! En del av det hela i alla fall.
Blev ett PA-system (Yamaha Stagepass 300) och två mickar! 
Känns fantastisk att kunna repa på riktigt.
Längtar tills inspelning också blir möjligt!

Har också vart duktig och köpt en hårddisk ifall min stackars skoldator skulle krascha.
Och.... Chokladkalender! Fanns med Barcelona-tryck på, men det kändes inte riktigt som julen så det blev en högst vanlig variant med tomtar och en julgran! Självklart lyckades jag också köpa mer garn när jag ändå var i farten. Blir mycket att göra fram tills jul! Känns riktigt mysigt :)

Annat roligt: Känner att jag äntligen har börjat komma någon vart med min bibel-läsning! Ju mer jag läser desto mer vill jag läsa, fantastiskt bra! :) Dessutom har jag börjat längta något enormt efter nyårslägret! Alla människor, musiken, nyår, mat, känslan av samhörighet och Gud. Bättre blir det inte!

Helgen framöver är förstås inte så dum att se fram emot, den heller!
Imorgon ska jag och Anna spela på Öppen Scen på Kvarnkullen. Blir tre fantastiska låtar :) Lördagen och Söndagen ska användas till att göra precis vad jag känner för. Ska bland annat städa och montera grejer i studion. Ska också få gjort lite rest-arbete från skolan. Blir nog en fenomenalt bra helg!

Den här kvällen kommer tillbringas med min bibel, min dusch, min franskabok och min nya hårddisk. Mest troligt kommer jag inte att göra allt samtidigt även om jag är tjej...


Like a flower leaning towards the sun // Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0