Trapped

In my Dreams

Idag har Elin gått upp tidigt för att åka och köpa en baddräkt. Det resulterade i en skjorta, ett par shorts och en klänning - men ingen baddräkt. Det får bli en annan dag.
Har också lyckats få ordning på mina högtalare och skrivit en lång lista på saker jag behöver införskaffa den närmaste framtiden, förutom en baddräkt... Kommer sluta som en väldigt fattig människa.

I vilket fall! Igår spelade vi (Jag och Anna) några låtar på öppen scen i Kungälv. Gick ganska bra skulle jag vilja påstå :)

Körde covers på: 

Sound of Silence: http://www.youtube.com/watch?v=9hUy9ePyo6Q
Crossfire: http://www.youtube.com/watch?v=UCEQR-f8u70&feature=fvst
Och ett Adlib med Håkan och Timo som vi förhoppningsvis snart ska göra en egen inspelad version av!

Just nu har jag precis genomlidigt Ace Ventura som egentligen är en helt fantastisk film och ett avsnitt Helt Magiskt bara för att jag tycker att det är fräckt :)

Morgondagen är ännu okänd...

But I'm not complaining  // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0