i Hoppet Är Vi Räddade

Mycket mycket mjukt välkomna ska ni vara.
Välkomna att dela denna härliga söndag mig, en lagom tjock Elin i sina bästa år.

Idag består livet av många underbara ting.
Jag är äntligen ifatt min bibelplan - det känns otroligt bra! Finns egentligen inget bättre än att sitta i en och en halv timma och bara läsa om hur stor och sann Guds kärlek är. Har delvis läst ur Romarbrevet och insett att det är en favorit-del i bibeln. Rekomenderas varmt!

Jag har också stickat och planerat massor av julklappar - och det är bara November! Aldrig kännt mig så avstressad vad gäller julklappar någon gång i livet tror jag. Lägg till att jag har haft väldigt roligt med det hela! Fantastisk känsla.

Gårdagens spelning gick långt över förväntan. Min röst lät förvisso en aning krasslig men långt ifrån så illa som jag trodde att den skulle göra. Anna var duktig som vanligt men en klockren röst och allt blev väldigt lyckat och uppskattat! Det var kul. Även roligt att få vara med och fira! 

Nu ska jag snart hem till far min för att fira min egen födelsedag! Jo jag vet, jag har redan fyllt år.. men jag har inte haft vuxenkalaset ännu, så det är vad som gäller! Ser fram emot en trevlig kväll men fina människor :)

Hoppas att ni också har en bra söndag! 

Gud välsigne dig  // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0