Hate to say me told you so


Okej... typ i alla fall. Jag har ända sedan jag hörde att premiären för Breaking Dawn närmade sig tänkt att usch vad äcklig den kommer bli. Nej jag har inte sett den än, jag skulle vilja påstå att jag vägrar. Okej, jag har läst delade meningar. Vissa säger att den är äcklig, andra att den är galet bra. Men seriöst. Jag vill inte ägna x antal minuter åt att bevittna en überäcklig, blodig, allmänt fruktansvärd vambyr-bäbis-födsel. Boken var fantastisk. Men nej. Icke. NOT gonna happen. 

Nu ska jag snart återgå till att inte fatta ett dugg av min läxa i kulturhistorian. 
Snälla någon, hjälp mig. 
Gode Gud, sänd någon som kan hjälpa mig att förstå.... Snälla?

Dumma platonianska begrepprealism.

Skulle förresten redan nu vilja börja tipsa om en fantastisk lunchkonsert som kommer äga rum på Mimers Hus - Café scenen den 15e December. Be there or be fyrkant.

Me told me so.. // Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0