Bedrövligt

Jo, för tillfället ser här bedrövligt ut och egentligen tänkte jag inte börja skriva förens här blitt lite ordning på torpet men så blev det så och inte så i alla fall.
Jag, självaste jag, har alltså startat en blogg. Vad hände där egentligen?!
Det var så att jag kom fram till att allt jag ville få skrivet fick inte plats på facebook och hade jag skrivit så mycket som jag hade velat hade det stört den allmäna frid som råder över facebooks annars så tysta hörn.
Det här är alltså ett ställe för människor som vill höra fler Elin-tankar och Elin-åsikter (som väldigt sällan är helt permanenta men kan vara ack så intressanta när de är på det humöret).
Hur många här blir som orkar stanna, ens börja stanna eller sluta avsluta vet jag inte men jag tänker skriva i alla fall. Så det så. :)

Vad det blir mer än Elin-tankar, det vet jag inte än. Kör på att detta blir något åt det spontana hållet.
Trevlig vistelse, eller nått ditåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0