Hold on Be strong

Tjoflöjt Spårvagn.

Jag har inte bloggat så mycket på sistone. Detta beror i enkelhet på att jag känt mig som en tvättäkta virrpanna hela veckan och lär känna samma sak även nästa vecka. Har därför idag bestämt mig för att försöka göra ingenting alls. Har valt att hoppa över både ett lucia-tåg och mammas konsert. Känner mig som en underbar människa. Eller en tölp. Har ett tungt hjärta och ogillar skarpt.. typ allting för tillfället. Så det är nog lika bra att jag stannar hemma och håller mig dåliga humör för mig själv!

Igår hade fredagsgruppen julavslutning och det var sammanfattningsvis en underbar kväll, även om jag som vanligt klantade till det när jag skulle spela. Som tur var täckte den fantastiska julmiddagen över det hela.

Har tillbringat morgonen med att spela WeTopia och lyssnat på Idol-låtar. Vad händer? Jo, jag har faktiskt en rätt bra förklaring. WeTopia är ett spel där man bara genom att spela hjälper barn som har det svårt i andra länder. Det kändes som en bra grej och jag håller tummarna för att det inte är ytterligare en ond människa som har ljugit ihop något fult utan att det äntligen sprids lite bra grejer i världen. Idol-låtarnas förklaring består av att jag var nyfiken på vinnar-låtarna, insåg att båda versionerna var ganska bra och vips. Me is stuck here. 

Någon som är nyfiken på min framtida vecka? Jag är det, för jag har egentligen ingen koll.
Imorgon ska jag i alla fall sjunga/hjälpa till på en gudstjänst. Senare träffa mor en kort stund och senare igen hem till världens finaste Anna och öva inför två spelningar på torsdag. En lunchkonsert med klassen (som kommer bli helt azum bra eftersom vi är azum bra) och en egen jul-spelning på eftermiddagen. Måndagen och tisdagen kommer bestå av lucia-tåg och resten av tiden ska jag plugga och handla julklappar. 

Tycker om när julen börjar närma sig såhär mysigt. Tjuvarnas jul följer jag fortfarande och den är perfekt. Chokladkalendern är också perfekt. Julklapparna är nästan klara. Fantastisk upplevelse.

All this way // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0