There's a girl who gives a shit

Sitter på min säng och förstör mitt liv genom att inte göra något alls.
Listan på grejer som ska bli gjort blir bara längre och Elin blir allt tröttare... 
Franska-plugg, kulturhistoria-frågor, julklappar, stickningar, röj på rummet, Idrotts-uppgift, öva låt-texter, förbereda spelningar, förbereda lucia, lära mig grejer på piano.... 

I mina högtalare (L) spelas just nu klassiska stycken av en estnisk kompossitör vars namn är Arvo Pärt.  Det, mina vänner, är en fin man. Det tror jag i alla fall för jag har inte lärt mig så mycket om honom än :)
Det är i vilket fall hans låt "Fur Anna Maria" som jag ska försöka lära mig. Den är inte så lång alls faktiskt. Endast en minut och sju sekunder. Tror att jag ska försöka planka lite av den idag.

Nu ska jag bestämma mig för hur resten av kvällen ser ut.
Börjar med ett dans-pass. Sedan blir det en snabb dusch. Sedan ska jag spela piano. Sist ska jag nöta alla franska glosor tills jag somnar så att jag i alla fall ska kunna något på provet! Hoppas jag lyckas ta mig igenom kvällen ordentligt...

Jag skulle vilja avsluta detta med att be om ursäkt för ett otroligt ointressant inlägg. 
Önskar jag hade haft lust att skriva om det roliga som har hänt idag men jag orkar helt enkelt inte. 
Får bli någon annan gång! Kan ju i alla fall avslöja att jag har klippt mig. 

Behind these walls, you just walk through it.. // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0