I need to wake up

Har ikväll insett att jag ska ägna mitt liv åt nåe bra. Vad det blir vet jag inte än. Framsteg? Lite.

Lyssnar på musikhjälpen. Mycket mycket bra initiativ och underbara människor i världen.
Jag blir så glad när jag märker att världen inte alls är förlorad, inte sålänge det finns folk som bryr sig.
Jag tänker räkna in mig själv i den skaran och har därför skänkt en summa pengar. Sitter samtidigt och funderar på andra sätt att hjälpa till på. Finns en del, det må jag säga. Blir nog bra!

Nu spelas Håkan Hellström, Klubbland! Fina, fina låt. Han är så bra! :)

Ikväll blire inget långt inlägg, men jag utgår ifrån att det inte gör så mycket!

I want to change // Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0