Tackar och bockar och bugar

Ett gigantiskt jättestort TACK! till världens bästa Anna <3
Nu är bloggen fixad och jag är glad och nöjd över att äntligen kunna skriva lite ordentliga inlägg! Frågan är hur ordentliga de nu kommer bli. Men värt ett eller plural försök!

För tilfället sitter jag omgiven av "att göra" - grejer.
Matteboken ligger uppslagen och jag har lydigt påbörjat tal 18. Att jag kört fast behöver ingen veta. 
Gitarren står brevid mig. Mina blues-skalor ligger på bordet, bredvid Dan Browns uppföljare till "Da vinci-koden" och "Änglar och demoner", vilka jag lär ta upp i fler inlägg eftersom de innehåller mina för tillfället favoritämnen: Symbolik, religion och författarskap. Jag vet att de flesta suckar högt vid bara tanken på dessa skumma, alternativt tråkiga intressen men det kan helt enkelt inte hjälpas. Jag är fast.

Samtidigt som jag läsar/pluggar/spelar allt detta i pauserna mellan Mythbusters drar sig mitt hjärta ut mot min käre studio. Som faktiskt börjar likna något som borde kunna kallas för studio i alla fall!

Tre av mina gitarrer hänger på väggen. Förstärkaren är i topptrim. Trumsetet är uppmonterat och hammondorgeln insläpad. Förhoppningsvis införskaffas både dator och mickar inom de närmaste veckorna och sedan äre bara att köra! Jag är tossig av förväntan. :)


Sådär! Då vart hyfsat ordentligt inlägg nr 1 avklarat.
Känner mig stolt som har tagit detta stora kliv ut i rymden.

På återseende, typ.

// Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

Aw, vad söt du är! Jag är dock inte 100% klar, måste fixa detaljer som att man ser kommentarer osv, för texten är svart atm. Men ska göra det ikväll! :) <3

2011-08-29 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0