Ten Million Fireflies

Stand up-komik har jag ganska svårt för. 
Känns så.. stelt och osäkert liksom!
Kan va kul ibland, men mest obehagligt på nåe skumt vis.
Spontan kvällstanke sådär! :)

Idag har jag haft en fin torsdag! Engelskan överstökad, matte och ensemble som går bra och häng med Kersti och lite klassvänner i skolan innan vi skulle iväg på konsert på Ytterby. Högst mysigt!
Nu ska jag, intressant nog, gå och äta en sväng sedan ska jag slappna av, greja lite sångläxa och njuta av livet! Imorgon är det fredag! Snart är det jullov! Jag är nästan klar med julklapparna! Lycklig Elin! :)

Kram på er! (YES, den här ni inte hört förut!)


I'm wierd couse I hate Goodbyes // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0